کسب و کار آنلاین برای نوجوانان1
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

مشاغل مبتدی برای خانه برای نوجوانان: کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  7 روش آسان برای کسب درآمد

 

بهترین 5 شغل آموزش آنلاین برای نوجوانان ، همین امروز درخواست دهید!

 

9 مشاغل جانبی برای نوجوانان: کار کنید و از هر کجا به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

 

مطمئناً شما متوجه مدت زمانی شده اید  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان که نوجوانان برای تلفن های خود صرف می کنند. با این حال ، وقتی آنها وقت خود را از دست نمی دهند ، در واقع می توانند پول دربیاورند. بسیاری از نوجوانان و والدین متوجه نیستند که راه هایی وجود دارد که یک نوجوان می تواند در هر زمان از تلفن خود پول سریع و آسانی بدست آورد! این معادل برنامه های جانبی است که بزرگسالان می توانند برای کسب درآمد اضافی دنبال کنند. بجز نوجوانان می توانند شرکت کنند! به همین دلیل است که ما لیستی از 7 روش تهیه نوجوان از طریق تلفن خود را تهیه کرده ایم.

 

شماره 1: به Swagbucks بروید

این یکی از معدود فرصت هایی است که هم بزرگسالان و هم نوجوانان می توانند از آن استفاده کنند. کاربران ایرانیان سایبر  Swagbucks می توانند در سیزده سالگی به عضویت در آیند! با این حال ، کودکان فقط تا زمانی مجاز به عضویت هستند که از والدین یا سرپرست کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  خود اجازه گرفته باشند. این پلتفرمی است که به کاربران ارز دیجیتالی برای پر کردن نظرسنجی ها ، تماشای فیلم ها و حتی جستجوهای اینترنتی پاداش می دهد. این ارز دیجیتالی را می توان با کارت های هدیه ای که می توان در مکان های مختلف استفاده کرد ، مبادله کرد.

 

شماره 2: از Bookscouter استفاده کنید

درست مانند سایر برنامه های فروش مجدد ، این برنامه به گونه ای طراحی شده است که بتواند کتابها و کتابهای درسی قدیمی را به فروش برساند. فروشندگان متعددی از این بستر استفاده می کنند و پرداخت ها معمولاً 1-3 روز کاری پس از دریافت کتاب انجام می شود. با این حال ، توجه به این نکته ضروری است که حتی اگر فروشندگان می توانند مدارک مورد نیاز خود را برای کتابهایی که خریداری می کنند شخصی سازی کنند ، اما آنها معمولاً  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان آنها را در وضعیت جدید می خواهند ، اگر نه جدید.

 

شماره 3: انسان دوستانه را امتحان کنید

اگر حداقل 17 سال سن دارید ، ممکن است زودتر از آنچه تصور می کنید وارد بازی بازاریابی تلفنی شوید! این یک پلتفرم است که به شرکت ها اجازه می دهد قبل از تماس از عباراتی مانند "این تماس تحت نظارت است" یا "این تماس ممکن است برای اطمینان از کیفیت ضبط شود" استفاده کنند. پرداخت های دریافتی از طریق Paypal انجام می شود. متأسفانه ، این برنامه فقط در اندرویدها قابل استفاده است ، اما با افزایش محبوبیت ، ممکن است قابلیت دستگاه را افزایش دهد!

 

شماره 4: Shopkick را در نظر بگیرید

اگر نوجوان شما دوست دارد خرید کند ، این ممکن است فرصتی عالی کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  برای او باشد. Shopkick یک برنامه است که به نوجوانان اجازه می دهد ضربات را جمع آوری کنند. ضربات نقاطی هستند که به کاربران تعلق می گیرد و وظایفی مانند اسکن بارکد ، رفتن به فروشگاه و خرید را انجام می دهد. این ضربات را می توان با کارت های هدیه الکترونیکی که مستقیماً به تلفن شما تحویل داده می شود ، معامله کرد!





:: بازدید از این مطلب : 1331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: